Sunday 20 July 2008

stemming van de dag

Posted by raffaella150 on Tuesday, December 12, 2006. Visit raffaella150's BodyDaemon Journal.

ik voel me zo slecht...


ik heb een kadotje van Serena gekregen en dat maakt me zo pijn....dat beteken, echt, deze keer echt, dat wij zullen zien niet meer elkaar, kan ik niet aan dat bedenken!


als denk ik dat ik de werk moet einden, alle mijn vrienden laten, mijn colega etc...ik voel me zo slecht...


van een kant ik zien niet de moment van beginnen met mijn nieuwe sportschool maar van de andere....nou, het is zo pijnvol...


ik bouw mijn internet site, ik heb veel werk thuis aan dos pakken, ik moet denken aan andere burocratic dingen...ik heb veel dingen aan denken maar kan ik niet stoppen er aan wat ik hier laat....


ik voel me zo triste....

No comments: